expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 września 2013

JA JESTEM PASAŻEREM, DRUGIE PIWO POPROSZĘ

Gdy miałam 5 lat  miałam pretensje do rodziców, że jeździmy samochodem.  No bo jazda tramwajem to była taka frajda, szczególnie na zakrętach, bez trzymanki. Nie przejawiałam cienia szacunku dla PRL-owkich zdobyczy. No cóż, na studiach jeżdżąc z Jelitkowa do Gdańska Głównego wyleczyłam się  z fascynacji  taborem ZKM.

Teraz mam znów okazję do nabrania  przyjemniejszych uczuć do ZKM  w Zajezdni Dolne Miasto przy ul. Toruńskiej 27. Pierwsze wrażenia po wejściu: ooo prawdziwe drzwi z tramwaju i taaki bar, no i i tablica Siedlce. 




Tramwaj z tej perspektywy lepiej zobaczyć tutaj niż na skrzyżowaniu.

źródło: https://www.facebook.com/ZajezdniaDolneMiasto

Pierwszy wagon w godzinach szczytu

źródło: https://www.facebook.com/ZajezdniaDolneMiasto



 Ale jest i wersja half romantic



Drugi wagon, jak to w tramwaju ktoś zostawił bluzę, ktoś butelkę piwa



W korytarzyku pomiędzy dwoma salami jest automat do gier i  piłkarzyki. To już słabszy klimat, taki bardziej  ze stacji benzynowej gdzieś na uboczu a to miała być zajezdnia. Jednak im wybaczę bo bo to jedna z pierwszych knajp na Dolnym Mieście, a już marzy mi się cały ich rządek wzdłuż Toruńskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz